sobota 13. dubna 2013

Ahojky,

 tak jsem zase tu. Musím přiznat, že po tak dlouhé době nebylo jednoduché vzpomenout si na heslo a dostat se sem, ale nevzdala jsem to ani po desátém pokusu a nakonec prolomila hradby. Nebo spíš mou sklerózu. 

Co je nového? Ten milý človíček je pořád tady a už víc jak rok spolu chodíme. Je to moc fajn mít někoho takového. Rozhodně mi to pomáhá když jaro dostane chřipku a začne se projevovat až v půlce dubna.  

Další radostí je pro mě rodina. A že se mi tento rok pořádně rozroste. Tři nové životy přibudou na svět a do našeho života tři nové lásky. Stanu se tetičkou a budu drndat synovce nebo neteřinku. Snad spíš synovce, protože pokud zdědí velikost nohy a nosu po otci, pak by to byla chudák holčička.
 Nový bratránek se vyloupne co nevidět čímž se mé babičce konečně splní sen. Je to sice trochu podivné mít o 25let mladšího bratránka ale o to to bude větší sranda. 
No a první už narozený mrňous, přesněji slečna mrňouska se už narodila. Komu? No tento příbuzenský vztah je hrozně složitý na vysvětlení, tak řeknu jen toto, maminka je příbuzensky vzdálená ale přesto velice blízká osoba. Proto jsme rádi že jsou obě zdravé.   

Pro dnešek už končím je pozdě, tak zase někdy. Páčko !

Žádné komentáře:

Okomentovat