středa 15. srpna 2012

Čtyři nohy co to je ????

 . . . .

Já  :D 

 Jak jinak když je člověk šikovný jako já. Jen já jsem totiž schopná při druhém pokusu na bruslích najet na kámen a zdemolovat si koleno :) Tak jsem si alespoň vyzkoušela pobyt v nemocnici. Tentokrát na dospěláckém oddělení. A bylo to celkem fajn, teda až na tu bolest. Moje spolubydly byly super baby, hodně jsme si pokecaly a navzájem si držely pěsti po dobu operace. Dokonce jsem si přezdívaly lazaret ze sedmičky :D
Nakonec i jídlo nebylo tak zlé. Ale asi jsem byla dost neobjektivní, protože jsem od půlnoci do deváté večer nejedla :D
Můj nejhorší zážitek je spojený s vytahováním drenu. To jsem si i zakřičela. Od té chvíle už šlo všechno k lepšímu a bolest odcházela.
Dnes mám za nejlepší kamarádky černé sexy štíhlé berle :D a vždy přítomnou ortézu. Už mě trochu deptá to věčné omezování se v pohybu a aktivitách, ale snad v pátek na kontrole už se zase někam posunu :)  

Žádné komentáře:

Okomentovat