pondělí 12. března 2012

Ze žákajdy

Když jsem Vašeho syna vyvolala k tabuli, opáčil mi: " Piš pět, svačím. 


Váš syn mi dnes začal tykat, skákal mi do výkladu a chtěl vidět můj diplom. 


Váš syn hraje při hodině mariáš, hlásí dvacet i když nemá krále a ještě se hádá.


Přinesl do hodiny prášek na pečení a předstíral prodej drog. Odmítal vše vydat a nyní i přiznat. 


Simuloval zvonění školního zvonku budíkem, a když se mu na to přišlo, ještě tvrdil, že ho o to školník požádal. 


Hází po spolužačkách sušeným semenem. 


Přinesla do školy DYMOGAM (zápalná tableta proti hmyzu) a vykouřila celý učitelský sbor. 


Směje se mi za zády do očí. 


Vyvolán prohlásil, že nebude odpovídat bez advokáta. 


Pravidelně chodí do školy nepravidelně. 


Sebral třídní knihu, nechce ji vrátit a žádá výkupné.


Vědomosti Vaší dcery se rovnají nule, pro postup do vyššího ročníku je potřeba, aby je minimálně zdvojnásobila. 


Smrká mi do výkladu. 


Strká ptáka do topení. (Poznámka žákovi, který nastražil do radiátoru mrtvého kosa)


Tahá děvčata za mléčné vaky.


Straší děvčata ptákem. (Sovou pálenou)


Při hodině pleská mokrým pytlíkem o lavici. 


Znehodnotil nástěnný výtisk Mendělejevovy soustavy prvků přidáním vymyšleného prvku Spermium. 


Žádné komentáře:

Okomentovat