úterý 6. března 2012

Remercier


Remercier

Přišel den a slunce zapadlo,
svět potemněl jak mávnutím čaroděje,
v té chvíli mě poprvé napadlo,
ze mě opustila všechna naděje.

Smetla jsem střepy zbylé,
z mého srdce pošlapaného,
sundala směšné růžové brýle,
zmatená vkročila zas do světa reálného.

Já stojím na útesu a hledím v dál,
má mysl touží po temných hlubinách,
on v mém životě hlavní roli hrál,
jen záchranné lano mě drží na nohách.

Tím lanem jsou lidé, přátelé a milovaní,
oni v těžké chvíli řekli „ to přejde”,
když sem si myslela, že je to jen milosrdné lhaní,
začínám věřit, ale bez lásky žít nejde.

 Tak se svým srdcem jdu zase na trh zvaný LÁSKA,
já hledám novou naději,
snad pro někoho budu osudová kráska,
a na světě budu mnohem raději

Díky všem co se mnou bolest sdíleli,
i těm co se se mnou řádně opili,
za to, že jste to vydrželi,
a na útesu mě podrželi :D





Žádné komentáře:

Okomentovat