čtvrtek 15. března 2012

Activity

Tak ahoj, po malé odluce, sem zase tady. Úterý bylo trochu bláznivý. Nejdřív jsem trnula hrůzou,když byla mamka na kontrole u doktora. Protože na poslední měla nález a vypadalo to na rakovinu. Nakonec všechno dobře dopadlo a je zdravá. Pak jsem valila do školy na etiku, kde jsme měli mít ještě s jednou holčinou referát, nebo spíš jsme měli vést diskusi. Jenže já na to úplně zapomněla, takže ta chudinka malá to musela oddřít sama. Ale naštěstí se vyučující sám hodně rozpovídal,takže zas až tolik práce to nebylo. Pak sem si odpočinula při dvou hodinové pauze na obídek. Kdy jsem měla v plánu ponořit se do knížky. kterou jsem ale omylem nechala doma.Takže nezbylo než si zahrát partičku karet na mobilu. Pak cvíčko z pedagogiky a hurá na boulder. Tentokrát sem si pořádně protáhla tělo :D Z boulderu sem valila do centra počkat k vlaku na sestřenku a společně s ní jsem zakoupila lístek na české hrady. Já se tak těším až bude teplo a pořádně si to užijeme na Veveří. No a večer patřil Activitám. Po asi měsíčním domlouvání jsem se konečně sešli. Sice ne v klasické sestavě, ale za to v klasickém počtu. Večer se vážně vydařil, pití teklo proudem a vznikly fotky, kterých se dost bojím :D Dokonce jsme poznaly nového človíčka, tím myslím jen my holky, protože Olda už ho znal. Večer jsme se uložili ke spánku, někteří sami, jiní potřebovali pomoct. Oprava k ránu jsme se uložili ke spánku :D Takže sem se vážně moc nezastavila, ale parádně sem si to užila. Doufám, že se zase brzo sejdem.

Žádné komentáře:

Okomentovat